//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
Semua salah aku
Wednesday 29 May 2013 | 23:19 | 0 Comment(s)
Hai ? Hm . Like seriously aku kata, aku update blog ni dalam keadaan menggigil , takda mood . Hm . Aku just nak luahkan apa yang aku rasa dan apa yang aku pendam . Walupun tak semua aku harap boleh kurangkan apa yang aku rasa selama ni .
Hm . Aku taktahu apa yang patut aku buat sekarang. Hafidz dah tinggalkan aku. It's okay Hafidz . Aku tahu salah aku :') Nevermind :) Lepasni aku tengah cuba menjauhkan diri dari orang yang berada dekat dengan aku :') Aku tengah cuba sakitkan hati dorang biar dorang bahagia tanpa aku. Well. Macam ex aku katakan , dia bencikan aku. Alhamdulilah :) Aku bangga sangat dia bencikan aku. Aku tak marah :) After this aku nak buat bestie aku sendiri bencikan aku. Nak tahu sebab apa ? Sebab bestie aku sendiri rapat dengan ex aku. Aku taknaklah hati aku sakit, hati bestie aku sakit sebab ada batu api antara kiteorang. So the best way leave them. Aku nak tengok dorang bahagia tanpa aku :') Aku nak sangat dorang lupakan aku :) Aku mengaku dorang semangat aku tapi bila dah sorang bencikan aku why not semua je bencikan aku kan? Haaa , so better aku pun mengalah. Now impian aku cuma nak mengalah , diam dan buat apa yang terbaik untuk dorang. Aku dah penat nak menangis , terasa semua bagai. Aku harap lepas apa yang aku buat ni buat dorang lebih bahagia tanpa akuu . 
Eryn ? I'm sorry . Fara terpaksa buat macam ni untuk biarkan eryn dengan life eryn , kebahagiaan eryn , perhubungan eryn dengan ex fara . Fara tak sanggup nak tengok korang cerita itu ini tentang Fara . You are the best one i have :')
Haizal ? Thanks for being my Bf and last with my Ex Bf . Alhamdulilah kau dah benci aku. Aku bahagia sangat :) Lepasni bencikan aku terus menerus :) Aku bahagia kau bencikan aku. Aku ego aku tahu . Kau teruskan hidup kau. Jangan lepas ni kau terus stalk aku dan mengata aku dah . Aku taknak . Aku dah lupakan semua tentang kau. Thanks untuk semua kata kata berharga kau tentang aku. Aku tahu siapa aku. 

Now , aku mengalah untuk korang semua :') Teruskan life korang kayy :)

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely

Heyy . I know you stalk me :)

Credits
Layout : Anissy Afifa
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome