//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
Rumah idaman :'/
Sunday 9 June 2013 | 00:34 | 0 Comment(s)
Secara tiba-tiba aku rindukan dia :( K ! Bodohnya aku rindukan orang yang tak rindukan aku . How so sad babe :'( Aku bukan sengaja nak rindukan dia :( tadi tetiba abah ajak aku bebual pasal rumah idaman aku :( Aku kata lah rumah tu cemni cemtu bagai . like this , Bilik tidur aku nak luas , selesa. 
Ni bilik yang aku impikan :(

this ! Bilik mandi yang selesa untuk aku dengan husband aku nanti :(

tetiba aku pandang sebelah seolah olah dia ada dengan aku tengah pilih decoration rumah kiteorang :( Aku tengah gelak ketawa dengan dia , manja-manja dengan dia masa tu tapi aku sedar dia takda dekat sebelah aku :( Angan-angan aku je :( Mau tak menitik air mata. Terus aku lari dari abah masuk bilik . Ya Allah :( hati aku memberontak mengatakan dia milik AKU ! Apa bukti dia milik aku Ya Allah ? :'/
Kenapa fikiran aku tak mampu nak berhenti fikirkan dia ? Semakin dia bahagia tanpa aku semakin kuat otak aku fikirkan dia . See ! How hard darling :( Kenapa hati aku semakin kuat memberontak mengatakan dia milik aku ? Ya Allah . Farah ! Dah ah jangan fikirkan dia ! He not your's sayang ! Wake Up ! Aku kena terima dia bukan milik aku ! :'/ makin lama aku macam ni , makin susah aku nak hancurkan semuanya :( Come on Farah ! Kau bolehhh .


Older Post | Newer Post
Welcome Bluely

Heyy . I know you stalk me :)

Credits
Layout : Anissy Afifa
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome