//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
Ward
Thursday 6 June 2013 | 08:51 | 0 Comment(s)
Hey peeps ! Nak tahu tak ? 4June2013 pukul 5.07a.m aku dikejarkan ke hospital Tuanku Jaafar Seremban (HTJS) oleh kerana sesak nafas . Aku pun tak tahu . Dalam tidur aku boleh sesak nafas . Then dokter sarankan aku masuk wad selepas diberi oksigen dan ubat suntikan apa entah :O First dokter kata masuk air hanya 3 botol last aku ada alami komplikasi sikit dokter tambah kan lagi 3 botol . Jadi enam . Selepas dokter amik darah aku keputusan diaaaa . Huh ! Menghampakan aku :( Seriously aku tak boleh terima . Terkejut semua ada. Yang menghairankan aku reaksi muka mama nanpak cool je . Aku punya lah air mata mengalir bagai . Last aku tahu yang mama kata mama dah lama tahu cuma aku je tak tahuu . Mama taknak bagi tahu aku sebab mama kata benda ni tak serious sangat thats why mama diam . Tapi tak sangka jadi macam ni . tak siapa pun yang tahu melainkan mama , abah , along . Itu ajaaa . Okay sadisnyaaaa ! Aku dengar apa yang dokter katakan . Aku ada komplikasi paru-paru . Ya Allah . Tak sangkanya ! Akibat ?
"Awak alami komplikasi paru-paru sebab jantung awak lemah. "
Seee ! Betapa terkejutnya akuuu :( Apa yang aku harapkan masa tu hanya ada seorang yang boleh temankan aku .Well , alif takda masa aku perlukan diaaa . Dia entah kemanaaaa :( Hanya Razin yang temankan akuuu :/ Hm . Then aku text lesbo aku , suha . Dia kata lah semua takecare bagai . Aku pun okayyy . Then semalam wawa call , suha call suruh aku jaga diri . Wawa terkejut jugak dengar suara hamster akuuu . HAHA . Yelah first time dia dengar suara aku yang macam mayat :3 lemah wehhhh . Tak percaya call ah :( Ammar call aku pun dia kata aku ni orang lain bukan fara . Hakikat dia memang aku :( Dua hari suntuk aku duduk dekat wad Columbia Asia dekat Shah Alam . Sakitnyaaaa tak terhingga :( Menangis :( Now dah keluar wad pun still sama . Rasa jugak :( Yang penting aku tak rasa lapar , Cuma rasa penat . 4 Hari aku tak makan sebarang makanan kecuali ubat dan air . Itu je . Air pun air mineral . Lain ? aku muntahkan balikkk . Aku sendiri tak tahu kenapa . Maybe effect kot :/  Now aku berharap sangat paru-paru aku cepat sihat :')

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely

Heyy . I know you stalk me :)

Credits
Layout : Anissy Afifa
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome