//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
Alhamdulillah. Everything back to okay
Monday 28 October 2013 | 23:57 | 0 Comment(s)
Aku rasa dah lama juga aku tak update. Memang lama. Aku malas gila nak update. Since aku bukan novellis. Memang bukan kerja aku nak update ni semua dah. Sekarang ni. Aku ada satu matlamat. Aku cuma nak capai impian aku. Orang sekeliling yang nak berkawan dengan aku. Aku okay. tapi yang hanya publisiti lebih. Better gali kubur jelah diorang tu. Malas nak amik tahu. Bideway, sekarang pun aku bahagia. Walaupun bukan disekolah tapi dirumah :)

Just forget about the past. Diorang siapa nak judge life aku ? Hello. Diorang pun sama jelah. Manusia takpernah lepas daripada kesilapan. Ni semua pinjaman. Apa yang kau dapat harini rezeki kau. Kemudian kemudian. Siapa tahu. Macam aku. Sekarang aku berjaya move on. Thanks too Ahmad Azziq Ahmad Suzuki sebab sudi hadir dalam hidup aku . Sempurnakan hari hari aku. Lengkapkan kehidupan aku. Bantu aku dalam semuaanyyyyyaaaaaaaaa! Thankyou very much biyy :* Malam tadi kitaorang sambut anniversarry kitaorang yang pertama ! Sebulan dah . Alhamdulillah. terima kasih Allah. Just one hour OTP . Tapi bermakna sangat. Then dia kena tidur sebab dia tak sihat. Aku ni. Hantar text dekat dia panjang lebar lebar lebar. Hati tengah gembira. Semua idea ada . Hihi. Its okay lah. And aku taknak kata apa, aku cuma sayang kau biyy ! Happy one monthsarry biyy :* 

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely

Heyy . I know you stalk me :)

Credits
Layout : Anissy Afifa
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome