//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
Sunday 3 November 2013 | 23:27 | 0 Comment(s)
Hai peeps ! Hm acctually aku tak ada tempat nak mengadu dah sekarang . Nak mengadu dekat orang takut menyusahkan dan membebalkan . Jadi aku decide mengadu dekat kau jelah blogger . Hmm . Sumpah sakit sangat hati . Lebih sakit dari pukulan abah dekat belakang badan aku . Aku taktahu abah ni kenapa . Sekarang ni dia mula menggunakan kekerasan :') Suka sangat cari salah aku . Bila waktu family aku ada ramai ramai dia friendly sangat dengan aku . Bila dekat rumah hanya aku mama , akak , abang dia mula menggunakan kekerasan dia . Macam tadi . Aku terlewat nak angkat barang dia je sebab hujan . Dah mula pukul aku . Ya Allah . Sakit memang lah :') Cuma hati lagi sakit . Menahan sakit dengan abah . Kalau lah ditakdirkan aku mati dalam genggaman dia baru dia tahu baru dia sedar siapa aku . Aku anak dia . Ya Allah . Mama tadi cuma diam tak kata apa apa . Dia tak berani membantah satu pun . Suami dia kan . Cuma mama syorkan aku sabar dan jangan berdendam . Tapi aku ? HAHAHA . Jangan mimpi aku tak berdendam . Heee . Hm . Takpa . Aku sabar dengan dia :') Dia ketua , dia ayah . Dia segalanya kan . Aku anak . Apa aku boleh buat . Takpa takpa :) Just sabar dan tetap bersabar .

Older Post | Newer Post
Welcome Bluely

Heyy . I know you stalk me :)

Credits
Layout : Anissy Afifa
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome