//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
I'm sorry biyy
Monday 2 December 2013 | 06:43 | 0 Comment(s)
Hey guys! I'm back ! Acctually sekarang ni aku dah banyak sangat sia siakan orang yang ada depan aku . Aku selalu kejar benda yang tak pasti . Kononnya nak move on lah . Padahal tak reti nak menghargai . Hahah . Apak teruknya aku . Baru tahu ? Manada . Lama dah tahu . Haha . Aku lagi reti tak menghargai orang bila berjauhan lelama and ada problem . Then mulalah aku mengada sangat tak reti nak menghargai . Nak memarah je kerja aku .
Lepas marah mulalah aku menggelabah takut dia marah aku balik . Dah buat baru nak sedar . Itula aku . Hahaha. Kesian gila dekat dia . Sampai sanggup tahan maki aku . Haritu gaduh teruk aku dengan dia sampai nak putus . Aku punya pasal ah . Angin tak tentu pasal . Nak marah je tahu . Angin membuak buak . Hati mulalah bercampur baur . Hahaha . Tak sangka perangai aku macam ni sekali . Bila aku fikirkan balik tak baik aku buat dia sampai macam tu even aku rasa dia memaksa aku . Walhal bukan memaksa dia cuma terlalu care pasal aku itu aje . Aku ni suka fikir bukan bukan sampai benda baik pun aku fikir negatif memang tu lah makan dia . Apapun aku mintak maaf sangat sangat dekat kau biyy . Im reaaly sorry .

Older Post
Welcome Bluely

Heyy . I know you stalk me :)

Credits
Layout : Anissy Afifa
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome